insTech Marketing Agency
Αξία της Διάρκειας Ζωής Πελατών (CLV)
Αποκτήστε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και ανοίξτε το δρόμο για διαρκή ανάπτυξη και επιτυχία στον δυναμικό ασφαλιστικό κόσμο του insurTech
Είτε είστε ήδη εξοικειωμένοι με το Customer Lifetime Value είτε είστε νέος στο CLV, είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε. Επιτρέψτε μας να σας βοηθήσουμε να ξεκλειδώσετε πλήρως τις δυνατότητες του CLV, μεταμορφώνοντας την επιχείρησή σας για βελτιωμένη αύξηση εσόδων, μακροπρόθεσμη σταθερότητα και μοναδικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα .
Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση του CLV;
Το CLV διαθέτει εκπληκτική δύναμη. φέρνει επανάσταση στον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων, προσφέροντας τα ακόλουθα βασικά οφέλη:
Αύξηση εσόδων
Εστιάζοντας σε πελάτες υψηλής αξίας CLV, οι ασφαλιστικές εταιρείες μπορούν να βελτιστοποιήσουν την κερδοφορία και τις μακροπρόθεσμες ροές εσόδων.
Μακροπρόθεσμη επιχειρηματική σταθερότητα
Η διατήρηση πολύτιμων πελατών και η βελτιστοποίηση των ροών εσόδων συμβάλλει στη συνολική σταθερότητα και βιωσιμότητα της ασφαλιστικής επιχείρησης, παρέχοντας τα θεμέλια για συνεχή ανάπτυξη και επιτυχία.
Αποτελεσματική κατανομή πόρων
Η αποτελεσματική κατανομή των πόρων βοηθά τις ασφαλιστικές εταιρείες να επικεντρωθούν σε δραστηριότητες και τμήματα πελατών που αποφέρουν τη μεγαλύτερη κερδοφορία, βελτιστοποιώντας τις δαπάνες και τις προσπάθειες μάρκετινγκ, ενώ μειώνουν τις σπαταλημένες προσπάθειες.
Κόστους Αποδοτικότητας
Διασφαλίζοντας ότι οι προσπάθειες μάρκετινγκ και διατήρησης κατευθύνονται προς τμήματα με τις υψηλότερες δυνατότητες απόδοσης, οι ασφαλιστές μπορούν να μειώσουν τα περιττά έξοδα και τις σπαταλημένες προσπάθειες.
Βελτιωμένες σχέσεις με τους πελάτες
Προσαρμόζοντας στρατηγικές και προσφορές, οι επιχειρήσεις ενισχύουν τις ισχυρότερες σχέσεις και δημιουργούν μια αίσθηση αποκλειστικότητας και εκτίμησης μεταξύ των πελατών, μειώνοντας έτσι την ανατροπή και αυξάνοντας τα ποσοστά διατήρησης.
Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα
Η προσέλκυση και η διατήρηση πελατών διαφοροποιεί τη μάρκα από τους ανταγωνιστές μέσω εξατομικευμένων εμπειριών και στοχευμένων πρωτοβουλιών.
Υπολογισμός της απόδοσης επένδυσης του κοινού πελατών
Σε αυτήν την ανάλυση, εμβαθύνουμε στην Αξία των τύπων ή των τμημάτων πελατών, εστιάζοντας στον τρόπο με τον οποίο ο εντοπισμός και η καλλιέργεια των πιο πολύτιμων τμημάτων πελατών μπορεί να επηρεάσει σημαντικά τα έσοδα. Αναλύοντας μετρήσεις όπως η Αξία διάρκειας ζωής πελατών (CLV) και η διατήρηση καθαρών εσόδων (NRR), οι επιχειρήσεις μπορούν να εντοπίσουν ποιοι τύποι πελατών —όπως συνδεδεμένοι χρήστες ή επαναλαμβανόμενοι αγοραστές— συνεισφέρουν περισσότερο στο τελικό αποτέλεσμα. Για παράδειγμα, διαπιστώσαμε ότι μόνο το 10% των επισκεπτών, όσων ήταν συνδεδεμένοι, ήταν υπεύθυνοι για το 77% των συναλλαγών. Κατανοώντας αυτά τα τμήματα, οι επιχειρήσεις μπορούν να κατανέμουν τους πόρους πιο αποτελεσματικά, επενδύοντας περισσότερο σε στρατηγικές διατήρησης, όπως προγράμματα αφοσίωσης για πελάτες υψηλής αξίας, αντί να εστιάζουν συνεχώς στην απόκτηση νέων πελατών. Αυτή η προσέγγιση όχι μόνο ενισχύει την κερδοφορία αλλά και χτίζει ισχυρότερες, μακροπρόθεσμες σχέσεις με τους πελάτες.
Αξία διάρκειας ζωής πελάτη (CLV)
Η αξία διάρκειας ζωής πελάτη (CLV ή LTV) είναι μια μέτρηση που υπολογίζει τα συνολικά έσοδα που μπορεί να αναμένει να κερδίσει μια επιχείρηση από έναν μόνο πελάτη καθ’ όλη τη διάρκεια της σχέσης τους. Βοηθά τις εταιρείες να κατανοήσουν πόσο πολύτιμος είναι ένας πελάτης μακροπρόθεσμα, πέρα από την αρχική τους αγορά.
Βασικές πτυχές του LTV:
- Έσοδα ανά πελάτη με την πάροδο του χρόνου: Το LTV αντικατοπτρίζει πόσα ξοδεύει ένας πελάτης κατά μέσο όρο ανά αγορά και πόσο συχνά πραγματοποιεί αγορές με την πάροδο του χρόνου. Λαμβάνει υπόψη τόσο τη συχνότητα των επαναλαμβανόμενων αγορών όσο και τη διάρκεια της σχέσης με τον πελάτη.
- Κερδοφορία: Το LTV βοηθά τις επιχειρήσεις να καθορίσουν την κερδοφορία της απόκτησης και διατήρησης πελατών. Επιτρέπει στις εταιρείες να μετρήσουν εάν το κόστος απόκτησης ενός πελάτη (Customer Acquisition Cost, ή CAC) δικαιολογείται από τα έσοδα που θα δημιουργήσει ο πελάτης με την πάροδο του χρόνου.
- Μακροπρόθεσμος Επιχειρηματικός Σχεδιασμός: Το LTV είναι ζωτικής σημασίας για τον σχεδιασμό μακροπρόθεσμων στρατηγικών. Εάν μια επιχείρηση γνωρίζει το μέσο LTV των πελατών της, μπορεί να λάβει πιο ενημερωμένες αποφάσεις σχετικά με τους προϋπολογισμούς μάρκετινγκ, τις στρατηγικές διατήρησης και την ανάπτυξη προϊόντων.
Η Φόρμουλα για το (LTV):
Ο πιο βασικός τύπος για τον υπολογισμό του LTV είναι:
LTV = Μέση Αξία Αγοράς X Συχνότητα αγοράς X Διάρκεια ζωής πελάτη
- Μέση Αξία Αγοράς: Το μέσο ποσό που ξοδεύει ένας πελάτης ανά συναλλαγή.
- Συχνότητα αγοράς: Πόσο συχνά ο πελάτης πραγματοποιεί μια αγορά (π.χ. μηνιαία ή ετήσια).
- Διάρκεια ζωής πελάτη: Ο μέσος χρόνος παραμονής ενός πελάτη στην εταιρεία, συχνά μετρούμενος σε χρόνια.
Παράδειγμα:
Εάν ένας πελάτης ξοδεύει 150 € κατά μέσο όρο ανά αγορά, κάνει αγορές 2 φορές το χρόνο και παραμένει στην εταιρεία για 3 χρόνια, το LTV θα είναι:
LTV=150×2×3=900
Καθαρά έσοδα απόδοσης (NRR):
Η διατήρηση καθαρών εσόδων (NRR) μετρά την ικανότητα ενός Ασφαλιστικού Γραφείου ή Επιχείρησης να διατηρεί και να αυξάνει τα έσοδα από υπάρχοντες πελάτες, εξαιρουμένου του αντίκτυπου της απόκτησης νέων πελατών. Λαμβάνει υπόψη τις ανοδικές πωλήσεις, τις διασταυρούμενες πωλήσεις και τις επεκτάσεις εντός της τρέχουσας πελατειακής βάσης, παρέχοντας μια σαφή εικόνα της πίστης των πελατών και της συνολικής υγείας της επιχείρησης. Ένα υψηλό NRR υποδηλώνει ισχυρές σχέσεις με τους πελάτες, μειωμένη απόκλιση και μια αποτελεσματική στρατηγική για τη μεγιστοποίηση των εσόδων από τους υπάρχοντες πελάτες.
Λαμβάνει υπόψη τις ανοδικές πωλήσεις, τις διασταυρούμενες πωλήσεις και τις επεκτάσεις, αλλά εξαιρεί τα έσοδα από νέους πελάτες. Ο υπολογισμός μπορεί επίσης να εκφραστεί με περισσότερες λεπτομέρειες:
Ο τύπος για τη διατήρηση καθαρών εσόδων (NRR) είναι ο ακόλουθος:
NRR = ( {Starting Revenue} + {Expansions} – {Churn and Contractions}) / ({Starting Revenue}) X 100
Όπου:
- Starting Revenue = Έσοδα από υπάρχοντες πελάτες στην αρχή της περιόδου.
- Expansions = Πρόσθετα έσοδα από υπερπρομήθειες, διασταυρούμενη πώληση ή επέκταση υφιστάμενων λογαριασμών πελατών.
- Churn and Contractions = Απώλεια εσόδων λόγω ακύρωσης συμβολαίων πελατών ή υποβαθμίσεων κατά τη διάρκεια της περιόδου.
Αυτός ο τύπος παρέχει ένα ποσοστό που δείχνει πόσο καλά μια εταιρεία διατηρεί και αυξάνει τα έσοδά της από την υπάρχουσα πελατειακή της βάση. Μια τιμή άνω του 100% υποδηλώνει ότι η εταιρεία αυξάνει με επιτυχία τα έσοδα από υπάρχοντες πελάτες παρά τις τυχόν απώλειες.
Πώς μπορεί λοιπόν να με βοηθήσει;
Βελτιστοποιώντας την Εμπειρία Πελατών μπορείτε να αυξήσετε τη διατήρηση των πελατών και επομένως να αυξήσετε τον αριθμό των μεταβάσεων και την αξία διάρκειας ζωής του πελάτη.
Χωρίς επένδυση στην απόδοση, η απόδοση επένδυσης των καμπανιών σας θα αυξηθεί.
Η βελτιστοποίηση της εμπειρίας πελατών δεν εστιάζει στη μετατροπή, αλλά την επηρεάζει. Δεν χρειάζεται να κάνετε αλλαγές στους προϋπολογισμούς σας. Προσδιορίστε τους πιο πολύτιμους τύπους πελατών σας.
Βασικά Οφέλη
Σε ασφαλιστικές εταιρείες που είναι νέες στο CLV μπορούμε να προσφέρουμε:
- Αξιολόγηση CLV – Μπορούμε να σας βοηθήσουμε να αναπτύξετε στρατηγικές CLV ευθυγραμμισμένες με τους συγκεκριμένους στόχους και στόχους σας.
- Εφαρμογή CLV – Μπορούμε να σας βοηθήσουμε να εφαρμόσετε πλήρως τις αρχές CLV στο επιχειρηματικό μοντέλο της εταιρείας σας.
Σε ασφαλιστικές εταιρείες που χρησιμοποιούν ήδη το CLV:
- Έλεγχος CLV – Μπορούμε να σας βοηθήσουμε να αξιολογήσετε και να βελτιώσετε τις τρέχουσες στρατηγικές CLV σας και να εντοπίσετε τομείς για βελτίωση για να μεγιστοποιήσετε τις αποδόσεις.
- Προηγμένες στρατηγικές CLV – Μπορούμε να σχεδιάσουμε προηγμένες στρατηγικές για αυξημένη αποτελεσματικότητα.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ INSTECH
Πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε;
Το insTech ειδικεύεται στην ανάπτυξη μοντέλων CLV προσαρμοσμένων στις ανάγκες διαφόρων εταιρειών, καλύπτοντας τόσο τις βραχυπρόθεσμες όσο και τις μακροπρόθεσμες εταιρικές στρατηγικές κάθε νεοεισερχόμενου στο insurTech πράκτορα ή μεσιτη.
Μπορούμε να σας βοηθήσουμε να επιλέξετε την καταλληλότερη μέθοδο που ευθυγραμμίζεται με τις ανάγκες της ασφαλιστικής σας εταιρείας και τις μακροπρόθεσμες στρατηγικές της.
Μπορούμε επίσης να προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας τόσο για νέες όσο και για εδραιωμένες ασφαλιστικές επιχειρήσεις .